وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی .

وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی

عایق سفید بام (بام سفید) چیست؟

همانطور که می دانید دقت به مصرف با صرفه ی انرژی می تواند هم بر کاهش هزینه ها تاثیر بگذارد و نیز در پرهیز از هدر رفتن منابع سوخت غیر قابل رجوع و برگشت نقش فراوان مهمی دارد . به مراد خودداری از هدر رفتن انرژی امروزه اکثری تاز اشخاص ترجیح می دهند ساختمان های خود را با به کارگیری از شایسته ترین منش های عایق کاری، عایق بندی کنند تا به این ترتیب با ممانعت از هدر رفتن انرژی هزینه های خود را هم به دست‌کم برسانند . ولی عایقکاری اشکال گوناگون دارد و با هدف ها مختلفی پیاده سازی می شود . به طور مثال عایق های حرارتی، عایق های رطوبتی، عایق های صوت و…عایق بام هم یک رویکرد برای دوری از رورد رطوبت و نم به داخل ساختمان و ممانعت از تخریب سازه و افزایش ارتفاع قدمت آن می‌باشد . در گذشته از منش های سنتی برای عایقکاری بام استعمال می کردند . البته امروزه از مصالح توسعه یافته تری برای این فعالیت استفاده می کنند چرا که راه و روش های سنتی دارای معایبی میباشند . در ادامه با مجموعه نوآوران امکانات عایق ایریک یاور گردید تا علاوه بر این‌که شما را از معایب راه های هایقکاری بام سنتی باخبر نمائیم، شما را با راه و روش عایق کاری با استعمال از عایق سفید بام آشنا نمائیم .

آب بندی ساختمان

عایق
سپید بام
معرفی
عایق سفید بام (بام سفید) عایق سپید بام نوعی عایق می باشد که در کشورهای توسعه یافته به شدت مورد به کارگیری قرار می گیرد و به طور کامل آب بند می باشد . این نوع عایق بر مبنا مواد اکریلیکی و پلیمرها ساخته شه میباشد و برای به عمل بردن آن جهت عایقکاری ساختمان کافیست آن را با آب ترکیب فرمائید . عایق سپید بام دارنده مزایای فراوانی می‌باشد که در این مطلب به ذکر آن ها خواهیم پرداخت همینطور تماما سازگار با محیط زیست می باشد .

همان گونه که گفته شد، شیوه های سنتی عایقکاری مثل قیر و گونی و ایزوگام، دارای مشکل ها و معایبی می‌باشند که کم اندک جای خویش را به مصالح پیشرفته تر دادند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۵:۱۴ توسط:polborj موضوع: نظرات (0)