وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی .

وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی

چسب آب بندی NSG-Z90

اب بندی ساختمان

l


چسب
آب بندی NSG-Z90 محصولی
جهت آب بندی و رزین (چسب آب بندی) معرفی
کالا NSG-Z90 : مایعی شیری رنگ با خواص واترپروفی 100% بدون نیاز به تخریب می‌باشد و جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد که پس روی مرحله کاملاً بیرنگ می شود .

این ماده که بر مبنا رزین های آکریلیک و با استفاده ­گیری از تکنولوژی نانو ساخته گردیده است، امکان مخلوط در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند قادر با بنا کرده و دارای نفوذ فراوان خوب در مرحله می باشد .

NSG-Z90 دمای 75- الی 350+ رتبه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محفظه زیست می باشد . در پیش‌روی مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم هست . معطر، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اذن رشد و تجمع این مواد را در سطح نمیدهد . فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود .

مزایا
NSG-Z90 : قابل اجرا بوسیله قلمو و پیستوله، عدم نیاز به سیمان کاری و ملات پلاستر پس از اجرا، کاهش ضخامت لایه ایزولاسیون و عدم محدودیت اجرا در دیواره ها و ارتفاعات، عدم کاغذ شدن لایه های آب بندی به مرور زمان، عدم آسیب پذیری و ترک شدن لایه در پیش‌رو تنش های ارگانیک سازه و کاهش هزینه های کارگری و مصالح، امکان ادغام با انواع رنگ های آکریلیک (پایه آب) . دارای تاییدیه از آزمایشگاههای تحت حیث وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب .

موارد
مصرف NSG-Z90 : بروی کلیه سطح ها نفوذپذیر از قبیل سیمانی، بتنی، سنگی، گچی، آجری، چوبی و . . .
قابل اجرا بوده و در مورد ها ذیل کاربرد دارد:


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۴۵ توسط:polborj موضوع: نظرات (0)