وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی .

وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی

آسیب های مخرب از عدم آب بندی هوب ساختمان

آب بندی ساختمان

عایق
رطوبتی اصلاح شده کوپلیمری عایق رطوبتی MCI، یک عایق رطوبتی دو جزئی می باشد که بر پایه گزارش تحقیقاتی نشریه شماره گ- 452 مرکز تحقیقات ساختمان و تسکین دهنده وزارت مسکن و شهرسازی به تیتر یک غشای سیال سرد اجرا بر پایه سیمان پلیمری و دیسپرسیون­‌های استایرن آکریلیکی با قابلیت انعطاف‌پذیری و کشسانی بالا، جهت آب‌بندی همگی سطح ها بتنی و غیر بتنی کاربرد دارااست . این جنس به فیس نیمه جامد بر روی سطح های اجرا گردیده و پس از خشک شدن تشکیل لایه‌ای انعطاف‌پذیر، 100% آب­ بند، با چسبندگی بسیار بالا (حدود 2مگــاپاسکال) را می­‌دهد .

در طبقه­‌بندی مواد آب­‌بندی در عالم به واسطه این که اجرای این مال همانند اجرای پوشش‌­های رنگ می‌­باشد، از این مال به تیتر یک رنگ آب­‌بند پلیمری مبنا سیمانی (Polymer Cement-Based Waterproof Paint) خاطره می­‌شود .

طبق مطالعات انجام شده، پوشش­های آب­‌بند پایه پلیمری در مقایسه با سیستم‌های مبنا قیری نظیر ایزوگام و قیرگونی دارنده انعطاف­ پذیری و الاستیسیته بهتر، طول عمر و مقاومت گرمایی بالاتری هستند .

RCI
Reinforced
Copolymeric Isolator عایق
رطوبتی الیافدار نمــونه اصــلاح شـــده ایــــن محصــــول با نـــام تجـــاری (Reinforced Co-polymeric Isolator (RCI به عنوان یک عایق رطوبتی الیـافدار بـا مقاومت کششـی بالا به طراوت ایجاد شـده اسـت . اسـتفاده از این محصـول در آب­بندی سـازه ­هایی که پایین بارهای کششی بوده و قابلیت ترک ­خوردگی در آن‌ها بخش اعظم است، سفارش میشود .

2
52 5


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۱:۲۹ توسط:polborj موضوع: نظرات (0)