وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی .

وبگاه تخصصی مقالات ساختمانی

قبل از شروع، اهداف خود و مکان هایی که می خواهید کفپوش کنید را مشخص کنید

آب بندی ساختمان

یکی از چسب هایی که مقاومت مضاعف خیر و خوبی در برابر رطوبت داشته و همینطور امکان رنگ خوری و سمباده پذیری مضاعف خیر دارااست و در آببند کردن نما به کار گیری می شود، چسب پلی اورتان می‌باشد .

از چسب هایی که به منظور چسباندن قطعات شیشه به عمل می‌رود و برای چسباندن کاشی، آلومینیوم و سرامیک هم کاربرد دارد، چسب سیلیکون می باشد .

چسب های سیلیکون خصوصیت و مزیتهای زیاد زیادی دارا هستند که میتوان به مقاومت در برابر فشار، انعطاف پذیری، مناسب برای آببند کردن نما ساختمان و همینطور دوری از رشد گیاهان گوناگونی همچون قارچ ها و کپک اشاره کرد .

برای مالامال کردن درزهای مختلفی همچون فواصل میان درب و پنجره ها، چارچوب، ترک ساخت گردیده در دیوارهای گچی، از چسب اکریلیک برای آببند کردن نما به کار گیری می شود . اما از این گونه چسب در سطوحی همچون شیشه ای، چوبی و فلز هم استعمال می‌گردد .

چسب های اکریلیک که در درزبندی و آب بندیکردن نما کاربرد دارا هستند از خصوصیت هایی همچون بی رایحه بودن، خشک شدن سریع، مقاومت در برابر اشعه یو وی و همچنین انعطاف پذیری بالا برخوردار می‌باشند .

آب بندی کردن نما در نماهای سیمانی، درزبندی کردن نمای کامپوزیتی، نماهای آجری، نمای کرتین وال، قاب لس و شیشه کاربرد دارااست .

در کل اجرای آب بندی نمای ساختمان امری است که طاقت و اعتنا متعددی را از طرف پیمانکار می طلبد، برای همین امر خوب تر میباشد با توجه بالا در تعیین پیمانکار، فقط یکبار نمای ساختمان خویش را آب بندی نمائید .

آب بندی نمای ساختمان ، درز بندی نما به وسیله گروه قدرتمند یکتا راپل انجام می گیرد .خدمات کار در ارتفاع بدون داربست توسط مجموعه فنی و فراگیری چشم فیس می گیرد .آب بندی نما ساختمان را برای شما به طور کامل در پایین توضیح می دهیم .

خدمات
یکتا راپل در مورد ی آبندی نمای ساختمان به شرح ذیل می باشد:


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۷:۰۶ توسط:polborj موضوع: نظرات (0)